11 Ekim 2015 Pazar

Türk

"öz be öz türk" ne olabilir diye düşünüyorum. 

yok öyle bir şey!! 

bilmem kaç bin kilometre öteden göç etmiş, gelirken gördüğü tüm kavimlerden kız almış, fethettiği toprakların kültürünü, ırklarını, gelenek göreneklerini kendine eklemiş bir kitle türkler. nasıl saf, arı bir gen kalabilir ki? 

yapılan araştırmalar, türklerin rum ve ermeniler ile %98 oranında genetik benzerliğe sahip olduğunu gösteriyor. 

o zaman, kim bu "gerçek türk"ler. 

ben daha karşılaşmadım. 

muhacir tanıdığım var, türk oluyorlar. ama annesi türk değil. 

türk bir kadın tanıyorum, ama kocası türk değil. 

manavlar zaten yüzyıllardır anadoluda, türklük dediğinden kim öle kim kala. 

ha deniyorsa ki yörükler, canım kardeşim bırakınız, üniversiteye gidiyor, başka memleketlerden gelen insanlarla tanışıyor insan. yörük mü arayacak kendine evlenmek için. ha zaten yörük dediğin de yüzde kaç türk geni taşır, hiç mi dışardan kız alınmamıştır? 

belki incelenmesi gereken, türkiyede, "ben türküm" diyen nüfusun, toplam nüfus içindeki oranının azalması olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder