25 Ekim 2015 Pazar

ertelemek

üniversite, ders çalışılması gerekiyor. bilgisayar başındayım. 

zaten saat 12:30 gibi uyanmışım güç bela. yurt odasında lahmacun ile kahvaltımı yaptıktan sonra, tatlı bir kestirme istiyor canım. yatağa giriyorum. çıktığımda saat 15:30. 

yine uyku hali var, aman diyorum bi duş alayım da kendime geleyim. duş aldın, giyindin mayışıklığı attın derken, yarım saat daha geçiyor, saat olmuş 16:00. kitapları bulayım o olsun bu olsun derken 10 dakika daha geçiyor. 

saat ile göz göze geliyoruz, "neyse, saat 16:30 olsun da başlarım". bilgisayara bakarken buçuğu geçiriyorum. "tam olsun, 5de başlarım". saat beşe yaklaşırken oda arkadaşım geliyor. laflaması, anlatması falan filan derken 18:15 olmuş saat. 

"altı buçukta kesin başlıyorum". bu sefer kesin diyorum. o esnada yandan nalet oda arkadaşım sesleniyor, "acıkmadın mı oğlum sen?", hakikaten, yine acıktık lan! 

dışarda yiyelim diyor bir de namussuz, gidiyoruz, iki saat daha geçiyor. dokuz olsun başlıcam diyorum. saat dokuza geliyor. yan odadan sesleniyorlar, "hacım dota kuruyoruz hadi hep beraber oynayalım". durduramıyor insan kendini. 

zaman geçiyor, saat 1 oluyor. bak ertesin gün diyorum, 1! 

yine içimdeki manyak sesleniyor, "saat kaç oldu yau, gözleri yormayalım, sabah erken kalkar çalışırız." 

sonuç : kalkamadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder